Ets 2 bucuk aylıkken kendiliğinden yattığı yerden basını kaldırıp tv bakmaya çalışıyordu 3 aylıkken tamamen kaldırması lazım yoksa gevşek bebek olurmus yani gevsek hastalığı diye bi hastalık varmıs bende daha yeni öğrendim bebeğini kollarındam hafif cekip kaldırmaya calıstığında kafasını 3. Ayda kaldırması lazımmıs kaldırmazsa doktora sormalısın canım