Veravera cnm geçmiş olsun şu şu kabarcığı değil süt kabarcığı iki kez yaşadım sütün fazlalığı ve bebeğin memenin sadece uç kısmını tutması ile oluyo ucunu patlatıcan iğne sokup başka çaresini bulamadım ben çünki ilk iki hafta çektim çaresini bulana kadar soğan bile közleyip sardım ama deşmesi emzirmryi kesmedim hep verdim o memeyi nette araşrırken okudum ki ucunu pstlatınca soluyo diye iğne ile patlattım hiç acımıyor sonra rahatladım artık dolu memenin sızısı koltuk altıma yayılmıştı