Arambaby Merhaba arkadaslar. Bebegim 6 aylik emziriyorum.ilk zamanlarda bile mastit olmadim.simdi dünden beri sol göğsüm ucu ve cevresi kızarmış ve birsey değince bile cok aciyo. Gozle görülür bi kizariklik ve ağrım var zor emzirdim. Ne yapabilirim
Freud Arambaby ılık duş alabilirsiniz bir de meme ucuna temas eden kıyafetin yapısı penye tarzı olursa daha kolay iyileşiyor bence. Geçmiş olsun.