Meftunbade Kızlar malum koronadan uygun fiyatlı ateş ölçerler piyasada hiç kalmamış temassız almayı istiyordum ama bulamadım hep 500 600 liraliklar kalmis onada gücüm yetmedi ebebekten 16 liraya babyjemin ateş olcerini aldim çok çok memnunum tavsiye ederim 👌
Burcu35 Meftunbade Bende temassızda var ama eşim eczaneden 15 liraya almış koltuk altı ölçer ona daha çok güveniyorm 🤷🏻♀️
Mom9 Bende eczaneden basit ateşölçerlerden aldım bi kaç tane. Bi de braun kulaktan ölçer var en iyi sonucu o basit aeşölçer veriyo kesinlikle
turkuaz1290 Mom9 bendede braunun kulaktan olanı var hiç memnun değilim 1 dk içinde 5 6 sefer ölçüyorum biri 37 ise diğer ölçüşüm 38 çıkıyo falan deli ediyo beni acayip tutarsız yani 260tlye aldım çöp oldu en iyisi manueller valla hatta bende şu cıva olanlar var en güzeli onlar onlardan alıcam
Meftunbade turkuaz1290 dediğim ateş ölçersen alabilirisniz kullanımı da çok kolay zaten aldığınız ürünü nerden almistiniz
Janss turkuaz1290 Civalı ölçerler tavsiye edilmiyor, kırılma riski ve civayla temas çok riskli. İlk zamanlarda çubuk ölçerler kolay oluyor ama bebek büyüdükçe tutmak istemiyor. Ben hem çubuk hem temassızla teyitli ölçüm yapmaya çalışıyorum. 🌱
Rzgr turkuaz1290 bende chicco ates ölcer var kulaktan. 2 kulagin bazen farkli cikmasinin sebebi 2 kulagida ayni noktadan ölcmemek. Tam kulak icini sabitleyin hep ayni cikacak😊
turkuaz1290 Janss hmm civalının tabsiye edilmediğini bilmiyordum evet bebek tutmuyor diye dijitallerden aldım alın ve kulaktan ama hep dengesiz sonuçlar veriyor
turkuaz1290 Rzgr ben hiç farklı kulağı ölçmüyorum ölçtümmğ hep aynı kulağı ve hep aynı hizadan ölçüyorun alından var oda öyle dengesiz sonuçlar veriyor
Meftunbade turkuaz1290 ürünü ebebekte goturebilirsinzi garantiye yollanır brawn zaten ürünü onarip yollamıyor yeni urun veriyor
Janss turkuaz1290 Aldığınız markanın müşteri hizmetlerini arayarak kalibre edilip edilmediğini danışabilirsiniz. Dijital ürünler için belirli aralıkla kalibrasyon yapmak gerekebiliyor.