Zelis11 26 günlük bebeğim var çok gazı var yemeklere kimyon koyuyorum ama cayinida icmek istiyorum gazı olmasın diye toz kimyon çayını yapan var mı nasıl yapılıyor?
beyrut Zelis11 Bir tatlı kaşığı kimyon (toz ya da tane olarak)bir su bardaklık kaynar suya atılarak beş altı dakika demlendirilir. bebeğinize iki üç kaşık verin ama kesinlikle şeker koymayın .
Elcineymen Zelis11 tane kimyon daha iyi canım tozun içine ne karıştırılıyor belli değil hem kendin iç hemde bebeğine ver bi kaç kaşık