Merhabalar bugün 4. Gün kabızlık sorunumuz var. Dün çok kötü olunca doktora gitmek zorunda kaldık. Mama meme olarak ilerliyorduk doktora sormayı unuttum su veriyim mi diye. Sizce vermeli miyim ? Bu arada doktorum mamayı komple kesmemi istedi ve kabızlığı için zeytinyağı vermemi söyledi dün verdim. Bu sabah sanki susamış gibi ağzını şapırdatıyor