Dykdyk 18 aylık bir çocuk gece neden bukadar sık uyanır ben işin içinden çıkamıyorum artık. 21.00 de uykuya geçti 22.30-01.00-02.00-05.00-06.00 güne başlangıç 07.00 karnı tok eminim emmiyor zaten.
Doruk2019_annesi Dykdyk emmeye alıştığı için uyanıyor emzirmeyi düzene koymadan uyanmaya devam eder alışkanlığını kırman lazım:-/
Neslihansr Dykdyk al bi de burdan yak 🙄 bizim ki emiyor 16 aylık ve çok uyanıyor emmeye bağlıyorum herkes bırak uyanmaz diyor ama senin ki emmediği halde uyanıyo 🙈 bu bebişleri napmalı bilmiyorum 🥰
Dykdyk Neslihansr Canım 5 ayşıkken bıraktı 1 yaşına kadarda cok güzel uyuyordu. 1 yaşına girdiği andan itibaren bu zaman kadar gecelerimiz çok zor geçiyor. Emzirmeklede alakası yok bence ikizi var o hiç uyanmıyor