Ecemtt gizemelifbas işin garibi ayağım üşüdüğü zamanlar oldu sızlamamıştı hiç buara hiç üşümedi ama sızlıyo
Gulbltt Benimde sızlıyor 🥺 üstüne bastırıncavs acıyor yapıştırılan dikiş yerlerinde göz göz sivilce gibi minik minik sisip iltihap akıyor dr normal dedi ama bana hiç normal gelmiyor
Gulbltt Yamur bende öyle madecassol krem verdi yenileyici antibiyotikli vermesi gerekirdi halbuki kullandım ama yok banamısın demiyor su zamanlar biraz hafiflesin gidicem tekrar