Hunilianne çok geçmiş olsun başlarda bizim de aynıydı boncuk sayıları ama sonra değiştirdi doktorumuz hatta sırtından da değiştirdiği olmuştu, tabi her şeyi acılar belirliyor.Ama siz sakin olun, stres yapmayın, bakın çok iyi anlıyorum sizi bu süreci 8 ay yaşadık ve doktorumuzun bu ay çok gelişmemiş dediği dahi oldu ama cok sukur atlattik cok zir oldugunu da biliyorum o yüzden doktora gidene kadar sakin kalmaya çalışın.