gizemelifbas İç yaran bi müddet olacak kolay iyileşmez ama dıştan çabuk iyileşir görünür benimki yapıştırmaydı kurumaya başladı ağrım da yok denecek kadar az 18. gündeyim
02022020 Spinal oldum hemen ayaklandım 15 gün sonra rahatça hareket ettim 2.5 aylık olduk herişimi yapıyorum rahatça dikişlerin görünümü diyorsan o 1 yıl ancak toparlanır
yagizveannesi Dışındaki 10 günde kendine gelmeye başlıyor 40. Günde tamamen geçiyor içtekiler daha uzun süre istiyor benim 2 buçuk ay oldu hala içten acı hissediyorum 1 sene sürer diyolar bakalım.