Gizeemmm Arkadaşlar meme ucu çatlağı için 1 aydır gümüş kapak kullanıyorum ama hala emzirdikçe canım çok yanıyo ve ağlıyorum resmen nasıl iyi edebilirim rahat rahat emzirmek istiyorum bilgisi olan?
Deletedmom311 Gizeemmm phlps avent uçluk kullanın emzrrken ,yara geçene kadar. Gögse de lansinoh ya da karbonatl su sürün ama kapamayn gögsü gün içnd havalandrın
Yarendarendeli Gizeemmm cnm benimkide öyleydi hem Çatladı kurudu en sonunda da kanadı ne sürdüysem fayda etmedi en sonun LANSINOH LANOLİN göğüs ucu kremini kullandım tavsiye üzerine 1 hafta da düzeldi bi daha da olmadı çok şükür denemeni tavsiye ederim. 🙃
Esrbtltrn Gizeemmm eczanede kapsül seklinde e vitamini satılıyo bende gümüş kapak kullanıyodum yara oldu gögsüm e vitamini hemen iyileştirdi ve bebegine vermeden önce silmene de gerek yok
Sertap-35 Canım kullanmadığım krem, koruyucu kapak vs kalmadı bende 2 ay çektim çok kötü birşey Allah yardımcın olsun🙏🏻 En son tavsiye üzerine garmaston pomad krem kullandım bikaç güne geçirdi şiddetle tavsiye ederim.
02022020 Gizeemmm evicap e vitamini ve lansınoh krem Al dönüşümlü kullan ve emzirirken göğüs ucunu güzel kavrat yanlış emzirmeden de yara oluyor
gonul0805 Gizeemmm ben hameten krem kullandim canim cok derin çatlağim vardi meme ucunde kurumus toprak gibi duruyordu hemen etki etti cok şükür 🌸❤
Tugceokur Gizeemmm garmaston pomad antibiyotik içerikli göğüs ucu yara kremidir.kendimden biliyorum tarifi imkansız bir acı emzirirken yastık ısırır ayaklarımı yere vururdum çok kötüydü bütün kremleri kullandım ama garmaston krem piyasadaki en iyisi.kremi kullanırken göğüs kalkanını takinki giysileriniz kremin etkisini azaltmasin birde emzirirken kremi mutlaka göğüs ucundan iyice arındırın antibiyotik li olduğu için bebek zarar görmesin.
Akademisyenanne Gizeemmm gumus kapak kullanmayin. Ben de kullandim daha beter etti. Kapali yara iyilesmez. Gogus ucu kalkani alin. Ayva cekirdegi jeli surun.
Dilekci 4 ay oldu doğum yapalı yeni yeni geçiyo oda acente göğüs kalkanı sayesinde kesinlikle öneririm benim kullanmadığım ne krem yağ ne bitkisel şeyler ne gümüş kapak kaldı en son bu göğüs kalkanı kurtardı hala takıyorum yaralarım da iyileşti
Sevgilimmm Gizeemmm gümüş kapak işe yaramadı. Göğüs kalkanı kullanın çünkü hava alması gerekli emzirdikten sonra kendi sütünüzü sürün açık bekleyerek kurutun
Ogullarinaasikanne Gizeemmm ilk oğlumda cok çektim ikinci oğlumda doğumdan hemen sonra her emzirme ve sonrası lansinoh kullandım inanın hiç yara olmadı
Sertap-35 Gizeemmm her emzirme sonrası ince bi tabaka halinde sürdüm hava alan göğüs kalkanıyla tişörte vs değmesini engelledim. Emzirme zamanıda temizleyip öyle emzirdim bebeğimi