Bbegim 2 ay 17 gunluk. Dogudugundan beri uykuyu sevmiyo. Gece uykusu vardi az da olsa 2-3 saatte bir uyanir meme emer tekrar uyurdu sabah 5 e 6 ya kadr boyle devam ederdi. 2 gundur yarim saatte bir uyaniyo yatagina birakiyorum 10 dk sonra uyanmia oluyo. Gunduz uykusu zaten hic yok. Sorum su 2 gundur boyle olmasinin baska ni nedeni olabilir mi acaba. Uykusuzluktan gozlerim kapaniyo artik