Alyaerva
Olmaz tabi ki. Sadece anne sütü alıyorsa kabızlık yaşamaz. Meyve suyu için çok küçük bebeğiniz, vermeyin lütfen. Bio gaia damla kullanıyor musunuz? Benim bebeğimin de öyle bir dönemi olmuştu. Bir çay kaşığı kadar saf zeytinyağı vermişti annem. Ben çok taraftar değilim ama iyi geldi sanırım. Kontrolde doktora söylediğimde ‘çok önermiyoruz ama zeytinyağı da zararlı bir şey değil’ demişti. Bir deneyin isterseniz. Bir de bu aylarda her gün kaka yapmayabilir. 1 hafta bile yapmasa -çiş yaptığı sürece- normal diyor doktorlar.