Akbasinci Kızlar 22 sinde oğlumu aşıya götürdüm aşı oldu 6 ay aşısını aşıyı olduğu gece ateşi yoktu dün ateş başadı şuan var baya ateş düşürücü verdim calpol fitil koydum poposuna düşer gibi oluyo gene çıkmış 37.9 şuan napıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ftmertgrl19 Akbasinci ılık dusa şok canım bide ilaçları çok verme fitilce aynı şekilde surupta 4 saatde bir değiştir bir calpol bir perol gibi vücut alışıyor ve etkisi olmuyor
Akbasinci Ftmertgrl19 yok şuan fitil koydum ama en son 11 buçuk gibi vermiştim şurup emdi uyumuştu şuan koydum fitil yıkama gibi fırsatım yok şuan ateşi tekrar neden yükseliyo onu anlamadım