IbrahimSemi
Merhaba anneler rabbim bizim başımıza geleni kimseye vermesin. Iki gündür ateşliydi minigim özel hasteneye götürdük 3 ay altı olduğu için ares ciddî bi problem dedi ve beslenmesi düzgün olduğu için yatırmadı ama iğneyle antibiyotiğe başladık ilk iğnemizi bu gün yaptırdık zaten uğunma problemi vardı iğneden sonra acayip ugundu hemsire kendine getirdi derken evde daha fazla uygundu. Ugunmayla ılgili ne yapabiliriz doktorumuz 4 aydan önce kan damlasına başlamıyor.