Osmaniyeli canım ilk 4-5 gün sütüm gelmedi o ara biberonla en altındaki çizgiyle mama verdim.. emzikte eşim yokken verdim o sayede unutmadı. Şimdide doktor izin verdi diye sesi çıkmıyor..
Herhangi bi özelliği yok aldıgim emziğin 0-3 ay emzik e bebekten 15 liraya wee baby marka aldım