Veraben
ben canim. Esim urdunlu. Hollandada yasiyoruz
kizimda turkce, arabca, ve flemenkceyle buyuyor. Ben arabca bilmiyorum zaten cok zor bir dil. Kultur konusundada pek zorluklar yasamadik ikimizde cok rahatiz, nasil mutlu oluyorsak oyle yasiyoruz aslinda. Evlendigime hic pisman degilim..☺️☺️ Esimin ailesi urdunde yasadigi icin her sene urdune gideriz ziyarete.