Şimdi içinde o var bu var dediniz içimize kurt düşürdünüz . Hepsinde neler yok kı ??? Organik olan 0 katkısız bişi varsa yazın...
o kadar çok zararlı olsa nıye o zaman piyasaya sürülüyor hele ki bebeklere veriliyor. O yaZdığınız maddenin açılımıda yaparsanız seviniriz sevgili anneler ne mesela o bebekte neye etti ediyor . Hemen hemen herkes sağlık ocağındakını kullanıyor yeğenim 5 yaşında bi eksikliğini bi değişik bişini hiç görmedim çok şükür.
Hastanede bize vitamin olarak nutrigen yazdılar bunu kullanıyorum hastanedeki doktorum yaZdı dıye (paralı) ama sağlık ocağı bedava verıyormus meğersem ama ben hastane ne yaZdıysa ona devm ettim
Demir de daha yenı başladık 4 aylık olduk sağlık ocağı kndı verdi oda marka vegaferon.