Mucizemm
[bilinmeyen] benim bebegim mama ile beslendiği için su veriyorum biberon a ılık bir şekilde koyuyorum içtiği kadar veriyorum zorlamiyorum sende ek gıdaya geçtiğin için susayabilir verdiğin gıdadan sonra teklif et suyu içtiği kadar cnm
deletedmom4842
[bilinmeyen] Bir günde toplam 30 40 cc içiyor suyu bazen 50 de oluyor ama suyun zararı olmaz diye düşünüyorum çünkü ek gıda aldığı zaman suya daha fazla ihtiyaç duyduğunu fark ettim
deletedmom4842
[bilinmeyen] Alışkanlık edin bari susuz kalmasın 😊
Can
[bilinmeyen] bir yerde okumuştum yarim cay bardagi
esrarisoy
[bilinmeyen] susuz bırakmayın böbreklerine yazık. Çocuk yanmıştır yazık Dili de YÖK ki söyleşin
Can
[bilinmeyen] suyu es geçince tas gibi yapıyor kabız oluyor
Mucizemm
[bilinmeyen] icebildigi kadarr ver bence canım eğer disini kasıyorsa sadece boş olarak ver eline kaşısın 😊