alibeyannesi Kizlar normal dogum sonrasi vajina nasil toparliyor eskisi gbi oluyormu kesi yapılmadı siyriklarim var onlar dikişli ama endişeliyim acaba nasıl toparlicak diye :(
Sibella alibeyannesi merhaba canım ben de normal doğum yaptım dikişim yok, sadece hafif bi yırtılma vardı ama dikiş gerektirmedi kendiliğinden iyileşti, çok çabuk toparlıyor hiç merak etme eskisi gibi oluyor😀