YK_ Allah kabul etsin 🙏🏻 benimde oğlum 22 aylık emiyor bende kendi bıraksın istiyorum ama biyandan da cesaret edemiyorum açlık uykusuzluk başıma vurur oğluma ilgim,tahammülüm azalır diye. Tutmayayım tüm borçlarımı kışın tutarım diyorum ama manevi olarakta içim hiç rahat değil 🙁