Arkadaşlar merhaba. Oğlum 2ay 4 günlük. Kakasını kendi yapamıyor masajla yapıyordu bezinde kaka çok nadir olurdu genelde bacaklarını karnına doğru çekerek yaptırırdım hala öyle yaptırıyorum . Ayrıca kakasında mukus vardı yeşilimsi yapıyor. Gazlı bi bebek. Doktorumuz süt alerjisi olabilir diyete Gir 10 gün sonra konuşalım dedi. Aslında dikkat ettim süt ve süt ürünü içeren şeyler yemedim fakat sadece gaz yönünde rahatlama var kakasını bir kaç gün kendi yaptı sonra tekrar aynı olmaya başladı. Kakası da yeŞilimsi ve mukuslu hala.Bu durumu yaşayan, önerisi olan var mı aranızda ? Eksik bir şeyler mi yapıyorum acaba siz nasıl bir diyet uyguladınız?