Merhaba kızlar kızım 3 gun sonra 2 aylık olucak, normalde uykusu cok hafif surekli uyanan bi bebek ama bugun gunduz hep yattı acıkınca kalktı emzirdim tekrar yattı, gunduzleri normalde hic durmaz cok sasırdım. En son aksam 7gibi emzirdim uyudu, suan hala uyuyor acaba uyandırmalımıyım yoksr kendi kalkıncamı emziriyim?