Dolunay4 Hipp mama kullanıp memnun olan varmı kilo konusunda hippe geçmek istiyorum kullananlardan öneri varmııı acaba
Deletedmom23113 Dolunay4 1 aydır kullanıyoruz , biz çok memnunuz , gaz da çok yapmıyor ayrıca hızlı bir şekilde kilo aldı gerçekten , doktorumuz önermişti , hipp combiotic 1
Mervedefne54 Dolunay4 ya ben aptalım kullanıyorum ama kilo alımı pek iyi değil bende değişmek istiyorum fakat cesaret edemiyorum
cocomelon Dolunay4 ben kullanıyorum 2 numaradayız şuan iyi bir mama sıkıntı yaşamadım hiç abartılı kilo alımı olmadı ama aptamil kullanırken durmuştu kilo alımımız
Denizada0 Dolunay4 bi hipp organik birde combiotik olan var biz combiotik kullandık çok güzel bi mama anne sütune en yakınıymış gaz yapmıyor ama bebeğimi tok tutmadı sürekli istiyordu tabi her bebek farklı bi dene istersen
Blackeagle Dolunay4 bizde kullanıyoruz bize de doktor önerdi hipp combiotic 1 kilo alımı gayet iyi gaz sıkıntısı da yapmadi kesinlikle tavsiye ederim 👍
Didiii Benim kızım 7 aylık kilo alma sıkıntısı yaşıyorduk önce aptamil kullandık pek faydasını göremedik bi arkadasımın tavsiyesi ile sma denedik kızım sevmedi sonra hipp kullanmaya basladık faydasınıda gördük.Bu arada sma için de güzel kilo aldırıyor diyorlar
Kardelen1221 Dolunay4 ben 1. Ayından beri kullanıyorum şimdi 8 aylık oğlum. Bize kilo aldırdı baya. Ama tek bir şeyinden memnun değildim ilk aylarda çok tok tutmamasıydı. Şimdi o açığı ek gıdayla kapatıyorum. Ama iyi bir mama
MrvDemir Bizde kullanıyoruz oğlum şuanda 11ay 29 günlük 4aylıkken başladık hipp combiotik kilo alımı gayet iyi. Gaz kusma vs bişey yapmadı bize memnunum hâla kullanıyoruz
mervenisam Dolunay4 ben doğduğundan beri kullanıyorum 5.5 aylık kızım çok memnunuz kilo alımı gayet iyi ama tabi emziriyorum da
deryata Dolunay4 oğlum doğduktan sonra ilk beş ay kullandım. genel olarak tok tutuyordu fakat şimdi kullandığım mamaya göre sanki bi tık kakasını zor yapıyordu. Ağır bir mama ama bir o kadar da içeriği temiz. bebeğim artık içmek istemediği için değiştirmek zorunda kaldım.