Sevgili anneler bebeğim 3 buçuk aylık ve aşırı terliyor emiyor terliyor ,bıberonda kullanıyoruz ek olarak mama vermek için biberon içerken de terliyor yatıyor kalkıyor aşırı terliyor ve üzerinde ter kurudukca hasta olacak hırıltılısi oluyor. Sorum şu kurutma makinesi kullanan anneler var mı acaba yada zararı var mı kurutsam birşey olur mu?