Defneyelin ben normal bısey alıcam ya hepsı burada da falan var 100 tl oyuncaklı
Defne_beliz Bende normal alıcam. Pahalı bişey düşünmüyorum zaten alamam şuan
Defne_beliz tabiki atim instagram varsa ordan da atabilirim
Ecemmnr xzaferesraskx 😌