DenizAlpinAnnesi Sizde de böyle bir durum varmi baslarda cok belirgin degildi ama artik baya belirgin düzeliyormu emzirme dönemi bitince ?
Deletedmom193 DenizAlpinAnnesi Benim ilk çocukta öyleydi çok sinir oluyordum tek gogusle emzirdim çünkü emzirme bitince ikisi aynı oluyor düzeliyor korkmayın 😊😊😊
Elvin21 DenizAlpinAnnesi maalesef aynı dertten muzdaribim ama benim gel gör ki sol çok küçük sağ aşırı büyük ve bana ağır geliyor artık 😒
DenizAlpinAnnesi Burcutuna yaa neden olurki baslarda büyük olan gögsümü daha cok emiyordu bununla alakasi varmi acaba
Burcutuna DenizAlpinAnnesi bence var şöyle söyleyeyim benim meme reddinden 18 ay oldu sagarak veriyorum sol mememi daha çok sagdigimi farkettim çünkü solu daha rahat sagiyorum oradan belli.umarim geçicidir yoksa çok şekilsiz duruyor 😔
DenizAlpinAnnesi Burcutuna aynen bende ilk zamanlar sagiyordum ve solu daha cok sagdim daha cok süt geliyordu simdi sol büyük kaldi sag kücük kötü duruyor insallh gecicidir
Alyaduru Elvin21 benim kızım tek göğüs emdi bi de ben de ki boyut farkını düşünün 😭 umarım düzelir hepimizin
irem_alya_srtsn7 DenizAlpinAnnesi benim de öyleydi sütüm iyice gittikten sonra (bebeğim 5 aylıkken tamamen gitti) ikisi aynı boyutunda
Esmaonay DenizAlpinAnnesi bende de durum aynı ilk başlarda ikisi de eşitti ve süt doluydu 1 yaşına yakının sağ göğsümün bütün sütü bi anda aktı küçüldü o minicik. sol göğsüm onun 2 katı ve sadece onda süt var. Doğru dürüst bişey de giyemiyorum bu göğüsler yüzünden garip bi görüntü oluşuyor 🤷🙄