4 ay 21 günlük olduk çok zor uykuya dalıyor uyanınca ağlıyor gazı bitmişti yine başladı. Tekrar tekrar soruyorum ama geçen gaz bi anda her gece neden uyandırmaya başlar? Aguline şurup veriyorum bir işe yaramadı damlaların hepsini denemiştik zaten. Gece sık uyanıyor . Gündüz neredeyse hiç uyumuyor atağımızın bitmesine tahmini 4-5 gün kaldı bitince düzeliyor mu?