Biz 4.ayın sonuna kadar reflü yatağında bebeğimizle uyuduk eşimle. Yatağa yan yatıyorduk. Yatarak emzirirdim:) ilk zaman beşikte çok zor oldu kolikti çünkü bana ihtiyacı varken beşikte yatmasına içimiz el vermedi. 4.ay atağı bittikten sonra kıyafetimi beşiğe koyarak gündüz uykularında beşiğe koydum uyku arkadaşı edindirdim şuan 7 aylık yanımızda yatıyor.