Cnmnici Oğlumun yüzünde bu şekilde kızarıklık var ve artıyor Dr a gidemiyoruz başına gelen var mi lütfen yardım edin çok [üzülüyorum
BurcuMasal Cnmnici cildi kuru mu ya kuruluktan ya da alerjik bir durumdan olur nemlendirin özel kremler var
Rabia_38_01 Cnmnici uc aylik benim oglum ondada ayni böyle ama abisi cok öpüyor ondan oluyor bizimki .
Cnmnici https://hizliresim.com/bBibsf [url=https://hizliresim.com/bBibsf][img]https://i.hizliresim.com/bBibsf.jpg[/img][/url]
Nisarabia27 Cnmnici canım benimde kızımda vardı hatta daha çokdu sizinki gene iyi biz götürmüştük doktora egzamaymış bebekler diş çıkarma dönemlerinde salyaları asitli oluyormuş oda yüzüne değidikçe böyle yapıyormuş krem verdi akşam sürdüm sabaha geçmişti M-fro diye bi krem çok iyi geldi
File351047 Cnmnici aynısı oğlumun yanaklarında da var atopik dermatit egzama dedi doktor bioderma nemlendirici ile hipokort verdi. Hipokortu kortizonlu olduğu için fazla kullanmayın geçince hemen bırakın ama nemlendiriciyi sabah akşam kullanın dedi. Nemlendirici sürmezsek hemen geri geliyor tam anlamıyla geçmedi😒
BurcuMasal Cnmnici Umarım alerjik bir durum değildir.Eğer cildi kuruysa atopik cilt için kremler var mustelanın ve biodermanın 🌸Doktorum bana mustelayı önermişti bizim ki alerjik
YigitEnsar17 Egzama ya benziyor canım .bugün ne yedirdin ve ne giydirdin . Bol bol yıka sonrasındada nemlendirici krem sür sık sık . Ara ara da hakiki zeytin yağ ile nemlendirebilirsin. Oğlum alerjik olduğu için uzak bir görüntü değil.geçmiş olsun
Cnmnici Rabia_38_01 benm oğlumu da çok opuluyordu artık hiç opmedim ne de opturdum ama daha da arttı 🙈
YigitEnsar17 Cnmnici hemen ardına krem aürmen gerek canım sen ne yedin sütünden belki etkilendi veya ne giydirdin yüzüne ıslak mendil değdirdin mi , ne ile yıkadın bunlar hep tetikleyici
Elwingg Cnmnici bizim.egzama mayonez yedikten sonra sutumden kizima gecip olmustu yediklerinizi gozlemleyim sut yumurta yogirt…
Deletedmom193 Cnmnici ya alerjik yada egzama olabilir opmekten bu kadar olacağını sanmıyorum doktora gösterseniz iyi olur.Cok geçmiş olsun 🌸
Yasemin-09 Cnmnici Atopik termatit (egzama) yediği içtiği giydiği toz deterjan ıslak mendil gibi herhangi birşeye alerji olmuş paketli yiyecekler yiyorsa yemesin benim kızım da da var hala da geçmedi krem ve şurup kullanıyorum çikolata çilek yiyince kabarıyor abur cuburdan oluyor
Cnmnici Yasemin-09 sadece anne sütü alıyor daha 5 aylık giydikleri ekstra sudan geçiriyorum ama bilmiyorum bu hale geldik ve artıyor
gozdeninannesi Cnmnici Öpücük hastalığı olabilir tanıdığımızda öyle olmuştu aynı bu şekilde ama sizinki nedir bilemem 🤷♀️
zisanc Bende de var bu durum ya ama neyden ötürü oluyor hiç anlamıyorum soğuktan kızarıyor balkona çıkardığım da ama evde bazen yine oluyor 😢
Cnmnici zisanc balkon a çıkarıyorum bende şimdi sen söyleyince korktum cikarmasam.mi 😔eve tikili kalmasın diyeydi ama artık çıkarmam galiba
YigitEnsar17 zisanc atopik dermatit canım , mustele ve bioderma nın kremleri var onları kullanırsan hafifler. Cildi çok kuru sanırım
zisanc Cnmnici soğuk olduğu günlerde çıkarma güneşi gördün mü bi 10-15 dk çıkar ve evde kremin olsun sürersin yapacak bir şey yok ciltleri cok hassas ☺️