Kızlarrr merhaba kızım 6 aylık sütüm bittiği için emziremiyorum doğduğundan beri ara ara aptamil veriyorum ama kilo alımı düşüşe geçti sınırda hep biraz daha kendini toplasın istiyorum fikirleriniz.. 🙏🏻 Aynı zamanda kaşık mama ve ek gıdaya geçtik kaşık mama önerilerinizde bekliyorum🙏🏻🌸