Dilekci Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 4 ay oldu adetim doğum öncesine göre çok fazla yoğun geliyo geldiğini hissediyorum su gibi yaa sürekli lavobaya gidiyorum benle aynı durumda olan var mı geçici bi durum mu onu merak ediyorum ya 🤦🏻♀️
eylulvari Dilekci 9. aydayız 3 aydır düzenli oluyorum ama inanılmaz yoğun kanama oluyor bende de.. hormon testi yaptırabilirsiniz devam ederse benim tiroidlerimde sorun çıktı o etkenmiş
Canangun Dilekci allah allah bnde 23 gün önce doğum yaptim sade 1 hafta kanamam oldu şuan hala yok ped falanda kullanmıyorum acaba kanım bitti de adete mi sakliuo ki kendini
_alya_ Zeynep383 20 ay oldu adet gormedim hala emziriyorum doktora gidemiyorum malum bazi doktorlara sordum. Emzirmeyi biraktirinca olucaksinjz dedi. Belki sizinkide oyledir. Kisiden kisiye degisiyor sanirim.
MetehanAlp 44 gun oldu doğum yapalı 40 gun kanaman oldu 2 gun temiz kaldım 2 gundur tekrar kanaman başladı yoğun bi şekılde bende bılmıyorum bu durum normal mi dr da gıdemıyoruz :/
BurcuZK28 _alya_ 20ay derken? Bebegınız 20 aylık ve adet görmedınız mı henuz? Normal doğum mu yaptınız? Benımkıde 9bcuuk aylık bende hala görmedim de merak ettim 🤷♀️
irem_alya_srtsn7 Ben hemen olmuştum. Hamile kalmadan önce pek yoğun gelmezdi. Doğumdan sonraki ilk adetimde az geldi fakat Bi sonrakine aşırı geldi. 4 ay filan böyle sürdü şimdi düzene bindi. Sürekli ped değiştirmekten lavaboya gitmekten usanmıştım artık
_alya_ BurcuZK28 1.5 yasina kadar normal emzordigin icin dedi ama suan kontrole gitmem gerek virusten dolayi gidemiyorum. Bide bi cok doktora sordum. Emzirdigin icin olmuyorsun biraktigin al regl olcaksin dediler