Ben olmustum, bırkac saat arayla goğsün doldukca sağ dök sütünü. Sonra verebılırsın korkma. Ben bebegim 6 aylık olana dek 5 kez amelıyat oldum düşün narkozlardan sona bılr 5-6 saat gecıyordu bu arada sagdım doktum tabı doktor emzır dıyordu cok sukur rabbımde yardımcım oldu.