Hep kilo vermeden bahsediliyor arkadaslar biliyorum ama benim sorunumda kilo alamama 🤷♀️ hamile kaldigimda 49 kiloydum 56 kiloyla dogum yaptim kizim 2800 dogdu ben 49 kiloya dustum tekrar suan kizim 4 aylik emiyor ayni zamanda mamaylada destekliyorum. Bugun tartildim ve 46 kiloya kadar inmisim gittikce iniyor olan pantalonlarim bol geliyor. yumurta tahin pekmez ceviz vb seyleri tuketmeye calisiyorum hem sutume faydali olsun diye ama yok olmuyor.kizim dorduncu ay ataginda emmedigi zaman surekli elim pompada elimle sagiyirum yine sagiyirum yani annemde tepki gostermeye basladi sagma artik emebildigini emsin kendini zayiflatiyorsun diye senelerin sorunu kilo alamamam varmi aranizda ben sununla kilo aldim diyebilen bi fikir verebilirmisiniz bana psikolojim bozulmaya basladi 😔