Afsk Merhaba 3 aylik ikizlerim var geceleri kac saattebir besliyorsunuz ben normalde 3 saatte bir besliyorum Ama cogu zaman uyanmiyorlar
Mirayimran Afsk ben uyandırmıyorum uyanırsa öyle anca. Ama gündüzleri 3 saati benimki mümkün değil beklemez bazen 40 dk bazen 1 saate bir bile meme isteyebiliyor ağzı boş kalsın istemediğinden 🍁
Arifcanmoms1 Afsk Benim de 3 ay 10 günlük bir oğlum var Gece 2 defa tek uyandırıyorum mama ve meme beslendiğimiz için gece sadece mama veriyorum bazen de sütümü sağıp biberonla veriyorum onu yatağından hiç uyandırmadan veriyorum
Besteninannesiii Afsk benim kızım da 3 ay 8 günlük. Gece uyandıkça veriyorum. Uykusu zaten az bir de uyandırmak istemiyorum. Ama ağlatmadan yatağında kıpırdanınca kalkıyorum emziriyorım