Mestgce Kızlar 18 gün önce sezeryan oldum. Aslında kendimi iyi hissediyorum dikiş izi neredeyse kalmadı. Ama dikiş yerimin hemen üstünde şişlik var. Elime sert sert geliyor. Sanki ödem gibi. Çok da ayakta durmuyorum. Nasıl geçer sizce bu şişlik ya da ciddi bir şey olabilir mi ki?
Sineemmm2 Mestgce 2.5 ay oldu doğum yapalı şişlikler zamanla gidiyor sonrası uyuşukluk oluyor canım benim şuan dikişlerimin üstü uyuşuk iğne batırsam hissetmem o derece
MetehanAlp Mestgce göbek deliğinizin hemen altıysa rahımdır ve sert olur toplanmaya başladığı içinde hareket ettıkce ağrı acınız olur sarmanızı kesınlıkle tavsıye ederim ben anca o şekılde rahatlamıştım
aksp Mestgce ben de 13 günlük oldum. Bugün elime.sag tarafta küçük bir şişlik geldi. Sol taraf daha rahat. Ve dün iş yaptım ayakta duran bir yapım var. Yerinde duramayan. O yüzden oldu sanırım. Doktoruma da sormadım sıkıntı yoktur herhalde
BusraOmerAsaf Mestgce benim de 1 ay oldu ama aynı dikişlerin orası kabarık şekilde, ayakta da kalmıyorum kendimi de yormuyorum. Hiç bir ağrı sızı yok çok şükür, Sanırım normal bir süreç zamanla geçecek diye düşünüyorum
aylas Cnm o iç dikişlerden dolayı öyle oluyormuş bende de vardı zamanla geçti acı ağrı hissetmiyorsan sorum yoktur
Mestgce aylas biraz ağrı var normalde şişlik yoktu o zaman ağrım yoktu ama şimdi şişlikle beraber ağrı da oluştu
MetehanAlp Mestgce hımm daha cok yeni oldugun için cok normal benım o sertlık hala var bi ara bende sanki hiç amelıyat olmamışım gıbi hıssedıyordum fakat şu sıralar bendede şişlık sertlık ve ara ara acı oluyor kendimi cok yormuyorum ama sanırım ya iş yapmaktan ayakta kalmaktan olabılıyor🤷♀️