Şuan emme refleksi kuvvetli o yüzden emiyordur ama benim oğlum bir yaşında ve hala parmağı sürekli ağzında acıktığında susadığında sıkıldığında uykusu gelince yani stres olduğu herşeyde yani bunun bir çok sebebi var aslında 3 4 yaşına kadar normal bir durummuş bu