Ktugba21 baslarda oyle olur zaten 2 saatte bir emmesi yeterlidir onun icin ilk 1 ay kendi yeterli miktari emer ve uyur ac kalsa zaten uyuyamazki ama 2 saato gecirmemek kaydiyla gecede uyandirip emzirmeye calis ayak altini hafif uyar cenesine dokun Emerken uyuyorsa cenesini elle hemen dalmasin benim oglum hic birine tepki vermiyodu ne zmn altini acsam uyaniyodu oyl emziriyodum