Ktugba21 maalesef süt kanalları ordan geldigi için ben kolumu kaldırıp hareket edemedigimi biliyorum bak gecelerde bunla ilgili post acmışım arkadaslar saolsun pek cok fikir verdi sende gir bak profilime o posta istersen ama ben suan cok nadir aşırı dolunca hafifletmek için sağarak ve genellikle emzirerek geçirdim gögüs ucu yaralarımı da daha tam iyileşmiş degil ama eskisi kadar acımıyo lansinoh kremi sürünce gögsümün kahverengi kısmına kadar olan bölümü streç filmle kapattım bak faydası oldu hem nemli kaldı hem atletime sürtünme olup canım acımıyo deneyebilirsin keske ben en basta yara olmadan yapsaydım diyorum