Kızlar bebeğim yarın 5. Ayına giriyo ek gıdaya başlamadık ama mama sandalyesine koydum ilk çıngırakla tanıştırdım sol eliyle oynuyo ama sağ eliyle oynamıyo yarı yumruk şeklinde öyle duruyo tutturmaya çalıştım açmıyo elini yine solla alıyo. Ama kullanmadığı eliyle emzirdiğim zaman belimle göğsümle oynuyo elini açıp kapatıyo parmaklarımı sıkıyo. Şöyle de bi durumumuz var doğduğu zaman 36 gün yoğun bakımda kaldı doktorumuz beyninde hasar kalmış olabilir oksijensiz kalmış dedi 3 buçuk aylıkken nöroloğa götürdüm muayene etti iyi dedi gelişim testi yapıldı sorun çıkmadı. Ama 5 aylık bi bebek nasıl oyuncak kavramaz anlamıyorum böyle bi durum başına gelen var mı