Kubraerdal Selam kızlar ben Sezaryan doğum yapalı 2 ay oldu adet ne zaman olurum siz nekadar sonra oldunuz
Kubraerdal Nisa6701 Birkoalaanasi Durumevaninannesi ssenemm Ooo Benim daha baya var OzAman gerçi kişiden kişiye değişir illaki ama peki biraz özel olacak ama nasıl korundunuz ben ilaca başlıyacam ama adet olmayı bekliyorum işte
esrazkrn 4 ay 19 gun sonra yani dün oldum bende ama kardeşlerim biri 2 sene sonra sutten kesince digeride 7 ay sonra sütü kesilince olmuş
ikizannesii Kubraerdal ben 9 ay sonra oldum canim sen dusun bekle sorun degil 1 seneye kadar olmamasi normal