Bebeğim 3 gün önce koltuktan düştü sadece düştüğü zaman biraz ağladı bir şeyi yoktu bu gün öğleden sonra yere koyunca birden ağlamaya başladı bide kafasının sol tarafında çok az şişlik bar dr da gidemiyoruz hem yasak hem salgın vs ne yapabilirim 3 gün önceki durumdan midir bi bakarmısınız anneler