Arkadaşlar merhaba İyi akşamlar Hayırlı ramazanlar.. 4 Ay 6 günlük bebeğim var Artık çıldırmak üzereyim.. 1 haftadır Mama yemek istemiyor Aç olduğu halde mamayı reddediyor neden böyle anlamiyorum.. Dün sağlık ocağına Götürdüm aşısı vardı doktor boğazlarına baktı hafif bir kızarıklık var dedi Bagirmaktan olmuştur dedi.. Mamasinida değiştirdim Aptamil veriyodum Bebelac aldım belki mamayı degistirince yer dedim onu da yemedi tecrübeli anneler Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️