Merhaba arkadaşlar benm 3 evladm var bi oglum 2 kızım oglum 6 yaşında kızımın biri 11 aylık ve ben yeni dogum yaptım küçk kızım daha 6 günlük büyük kızımı emzirirken hamile oldumu ögrendm ve kızımı sütden kesmek zorunda kalmıştım şimdi sütümden büyük kızıma versem sıkıntı olurmu acaba dayanamayıp biraz sagıp içirdim ama sizce neyapmalıyım…