Gcelik 7,5 aylıkken oğlum 2 hafta kadar kullandı ve 11 aylıkken yürüdü. Yani yürümeyi geciktirmez bence çünkü önceden kime sorsan her bebek yürüteç ile büyümüş ve yaşına girmeden yürümeye başlamış. Daha çok kazalar oluştuğu için yürüteç önerilmiyor. Kendi fikrimce fazla bir süre içinde durmadığı ve göz önünde bulundurulduğu sürece sorun olmaz😊