Merhaba anneler 🌸
Kızçem zayıf doğdu ve ilk ay sadece anne sütüyle beslenip 800 gr kadar alabildi. Doktor tavsiyesiyle mamaya başlamak zorunda kaldık.
Kızım iki aylık olacak haftaya, çok mıymıy da olsa beni emiyor, sağdığım sütü içiyor ve 90-120 cc mama içiyor ama gelin görün ki kilo almıyor, herkes şaşkın nereye gidiyor bu sütler, mamalar?