Dün 9 aylık aşımızı olduk (kızamık) bebeğim bu zamana kadar hiç huysuz olmamıştı dün gece çok ağladı sürekli ağlayarak uyandı. Sabahı ettik bir şekilde. Öğle sonu calpol verdim kendine geldi ilacın etkiisi geçti biraz önce yine verdim. Sürekli ilaç kullanan biri değilim canı yanıyor farkındayım 😣 Aklıma gelmiyor da değil huy mu değiştiriyor acaba hiç böyle yapmazdı mız mız kucak isteyen iş yaparken bacaklarıma yapışıyor artık resmen 😓😓 Nasıl geçer bu hal tamda Ramazan’a gelmişken inşallah zorlamaz beni 🤲🏻🤲🏻