Kbralp içiyo gerçekten bilmiyorum sanırım biraz iştahlı ve çok hareketli belki ondan içiyodur 9 aylıkken yürüdü şuan baya hızlı yani asla yerinde durmuyo ondan acıkıyodur belkide bilmiyorum ki istemese içmezdi diye düşünüyorum eşimde bebek o anlamaz içer diyo🤦🏻♀️🤷🏻♀️