Mom5874 Merhaba güzel anneler. 2,5 ay sonra oğlumun doğum günü. İlk doğum günü o yüzden pastası güzel olsun istiyoruz. Güzel Doğum günü pastası yapan butik sayfa önerir misiniz. Neden tercih ettiniz? önceden teşekkürler 🙏🏻🌸🌸🌸
Mom5874 Mom5874 şuan naked pastalar çok moda mesela o tarz pasta yapan bir yer de olur. Kaliteli ve güvenilir bir yer tercihim
Sasah1441 Mom5874 ankara da bi yer söyleyecektim de 🍀❤️ güzel günlerde büyüsün bebişlerimiz inşallah 🤲
Yesidil Sasah1441 merhaba çok geçmiş üstünden ama görrseniz bende Ankarada arıyorum da pastacı söyleyebilir misiniz acaba
Mom5874 instagramda çok var fakat nasıl tadı bilmiyorum o yüzden tavsiye edilen yerler daha güvenilir geliyor
Sasah1441 Yesidil merhaba o zaman balgat ta Bi butik yer önerecektim galiba ama şuan ismini hatırlamıyorum ama ben oğlumun pastalarını metromall deki mado ya yaptırdım muhteşem kaliteli ve lezzetliydi kesinlikle tavsiye ederim
Ozelecem Mom5874 kesinlikle un Sanatı diyorum hayatımda yediğim en iyi pastaydı görsel olarakta harika yapmışlardı çokta ilgililer