DogaLina ilaydadogru ben 🖐 kızım sadece mamayla besleniyodu emmiyodu doktorumuzda tadımlara başlamamızı söyledi şimdi 5 ay 7 günlüğüz çeşitleri arttırdık biraz artık corbalara geçicez 😆